ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

عسل مامان و بابا

دختر گلم در شبکه اشراق (برنامه شاپرک)

1393/3/25 10:22
نویسنده : مامان
1,342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم

دیروز که بردمت مهد زبان،خانم محمدی بعدش تماس گرفت که ملینا و 4 تا از دوستاش می خوان برن صدا و سیما ساعت 4 بعداز ظهر جلوی صدا و سیما باشین .منم قبول کردم و چون می دونستم که باید برای صدا و سیما باید روسری و لباس پوشیده داشته باشی خاله پرستو برات یه روسری خوشگل خرید.بعد از ناهار آماده شدیم و به سمت صدا و سیما رفتیم تا خونمون هم که فاصله ای نبود همش 5 دقیقه راه بود.خیلی دوست داشتی که بری صدا و سیما ،وقتی رسیدیم تارا هم اومده وبد و منتظر شدیم و مادرهایی که نمی دونستن بچه هاشون باید حجاب داشته باشن نگران بودن ولی داخل بهشون روسری و هد داده بودن،اما به ملینا گفتن که هیچ نیازی هم به روسری نداره چون هنوز کوچولو هستی .البته خودت هم اصلا دوست نداشتی سر کنی همش می گفتی خفه می شم.نه نمی خوام،وارد استودیو شدین و برنامه رو ما هم چون پخش زنده بود نگاه می کردیم .الهی مامان قربونت بره از همه کوچیکتر بودی و وقتی داشتی خودت رو معرفی می کردی دلم ضعف می رفت .اگه بتونم فایلش رو آپلود کنم برات برای یادگاری می ذارم تو وبت.

بعد از برنامه هم رفتیم دکتر چشم پزشک که بازم چشات رو هی باز و بسته می کنی دکتر هم گفت چیز خاصی نیست زیاد بهش یادآوری نکنید که چشات رو باز و بسته نکن که ملینا هم هی تکرار کنه و تبدیل به تیک عصبی بشه .بعدش هم خونه مامان معصومه رفتیم  ،عمه کلی قربون صدقه ات رفت و کلی باهاش بازی کردین و عمه هم که برنامه رو ضبط کرده بود چند بار نگاه کردی و بعدش هم رفتیم پارک سر خیابونمون کلی هم اونجا بازی کردی و برات شام خریدم و همونجا شامت رو هم خوردی و گفتی که مامان دیگه خوابم می یاد بریم خونمون .قبل رفتن به خونمون یه سر هم خونه مامان جون زدیم و اونجا هم برنامه دوباره نگاه کردیم کلی ذوق کرده بودی ولی همون جا خوابت برد .عزیز نازنینم خوابهای خوش ببینی.

در ضمن از خانم قمرنیا(تیچر مریم جون) هم جا داره که کمال تشکر را داشته باشم.

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان شینا
25 خرداد 93 19:31
الهه مامان یسنا
26 خرداد 93 17:38
به به پس دخترمون کلی برای خودش معروف شده..خاله جون امضا میدی حالا یا نه؟
مامان
پاسخ
مامان فرشته
27 خرداد 93 8:20
سلام زهراجون کاش میگفتی ماهم نگاه میکردیم حییییییییییف
مامان
پاسخ
سلام فرشته جون اصلا حواسم نبود.البته کیلیپش رو دارم برات ایمیل می کنم.
مامی فرزانه
29 خرداد 93 11:33
چه دخمل نازی خدا حفظش کنه از نظر من همه ملیناها خوشگل ونازن اسم دخمل منم ملیناس تقریبا با ملینای شما همسنه با تبادل لینک موافقید
مامانی رضا جون
26 تیر 93 22:05
سلام عزیزم خوبی خوشگل ماهم مامانت زحمت کشیده بود برای منم فیلم دختر خوشگلم رو گذاشته بود می دونی چرا چون می دونه چقده دوستت دارم انشالله همیشه همین ماه ماه ماه بمونی و همه باهات کیف کنن دوست دارم روی مامان گلت رو هم ببوس خیای ممنون ملیحه جون.
ملینا دختر اسفندی
30 تیر 93 11:35
پس کو عکس ملینا؟؟؟ جیگر طلا خوشگلترین دختر برنامه بوده من میدونم