ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عسل مامان و بابا

ملینا و محرم

1395/7/24 8:57
نویسنده : مامان
387 بازدید
اشتراک گذاری

عالم همه محو گل رخسار حسین است ، ذرات جهان درعجب از کار حسین است . دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش ، یعنی که خدای تو عزادار حسین است

دختر گلم عزاداریهات مورد قبول حق انشالله.

امسال هم همانند سالهای گذشته ، دسته حسینیه رفتم و نذر خود رو  ادا کردم.تو مراسم هم همش یاد مامان مریم بود.مامان محیا و دوقلوهای خوشگل.

تو هییت ثارالله هم که با هم رفتیم و دلت گرفته بود و تو هم اشک می ریختی و می گفتی مامان گریه نکن بزار من گریه کنم.

قربون دختر مهربونم برم که هیچوقت راضی نمی شه من گریه کنم.

 

شمع شام غزیبان در کنار حسینیه و دعا کردن دخترم 

 

 

انشالله دعای همگان مورد قبول حق واقع بشه

 

دسته بیت الزهرا

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان مریم
28 مهر 95 9:24
ای جان دلم خانم خوشگل. لطف داری شما دوست خوبم. یادته چقدر ما برای اینا لباس میخریدیم و پرنسسشون میکردیم سلام مریم جون آره واقعا.چقدر هم ذوق و شوق داشتیم.
(مامان سویل)
13 آذر 95 10:54
سلام عزیزم خوبین ماشالله ملینا جونم خانوم شده. ای جونممممممممممممم منم بعد مدتی اومدم ببینمتون خیلی ذوق زده شدم