ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

عسل مامان و بابا

ترس و شیرین زبونیها

1390/10/10 12:29
نویسنده : مامان
483 بازدید
اشتراک گذاری

 

  سلام عزیزم

   دخترم اونقدر شیرین زبون و بلا و شیطون شدی که دیگه از دستم خارج که شیطنت هات یادم میره ولی سعی می کنم تا جایی که ذهنم اجازه می ده برات بگم چه کارا که نمی کنی.

 

  دیروز که داشتی برنامه فیتیله رو تماشا می کردی من تو آشپزخونه داشتم صبحونه اماده می کردم Cookingکه یهو بدو بدو اومدی پشت سرم قایم شدی ازت پرسیدم چی شده گفتی می تسم (می ترسم) چرا؟ گفتی: عمو ها می تسم.دستتو گرفتم آوردم کنار تلیویزیون دیدم عمو ها به شکل انسانهای اولیه هستنتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد و باز با دیدنشون پشت سرم قایم شدی اما بهت گفتم که ترس نداره عموها هستن .اما کانال شبکه رو عوض کردم که تو ذهنت نمونه.حالا تو ترسو بودن به کی رفتی نمی دونم ولی اینو می دونم که فامیلیت نظری .اینو گفتم که بابا جون بدونه.

   کتاب مملی تو هم که پاره کردی بابا هادی چسب زد و تو خوشحال شدی .امیر که ازت پرسید کتاب مملی چی شده ؟ با ناراحتی گفتی دندم(کندم) اما یادت افتاد که بابا هادی چسب زده با خوشحالی گفتی :خوب شد. امیر اونقدر خندید که نگو.

  

عصر که خونه مامان جون رفتیم دم در تو رو دادم بغل دایی محسن فکر کردی که من دارم می رم گریه کردی   

و دیگه کلا بد عنقی می کردی که پرستو بهت گفت خیلی بد شدی بی خودی داری گریه می کنی به پرستو با دستت اشاره می کردی که به من نگاه نکن .پرستو هم گفت دوستت ندارم و تو بعد یه ذره که آروم شدی گفتم که با مامان جون پرستو خداحافظی کن بریم که با مامان خداحافظی کردی ولی به پرستو نگاه کردی . پرستو که بهت خندید بهش گفتی بتر (بهتر )شدی؟ پرستو هم گفت آره خاله تو هم بهتر شدی بعد بوس دوری و خداحافظی کردی.

 

از امیر می پرسیدی :امیر ملینا رو دوست داری؟ امیر هم می گفت بله بعد می پرسیدی ؟چند تا : امیر هم می گفت :دو تا بعد ازش تشکر می کردی و می گفتی مرسی.شکلک های شباهنگ Shabahang- Thank You

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیر علی
10 دی 90 14:13
مرسی خانمی بوس .ممنون به ما سر زدین و ممنون از تبریکاتتون
مامان چشم عسلي
11 دی 90 8:41
سلام عزيزم
ماشالله به اين زبون اسفند و صدقه يادت نره گاهي رو دوست داشتن زياد .خوديها بيشتر چشم ميكنند
@};
چشم خاله جون ممنون که بهمون سر زدین
مامان عسل
12 دی 90 7:08
الهي چه دختر شيرين زبوني ايشالا هميشه سالم و سلامت کنار عزيزانت باشي گلم