ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

عسل مامان و بابا

نوشته های جا مانده از ملینا

1390/12/13 13:08
نویسنده : مامان
467 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه وقتهایی یادم میره حرفهایی که می زنی رو بگم که اینجا یه سری رو می گمValentine smiley 009

 Valentine smiley 193  چند وقت پیش شبکه 2 کلاه قرمزی و پسر خاله رو نشون می داد که از نصفها نشستی نگاه کردی دیدم خیلی با علاقه داری تماشا می کنی برات عصرونه آماده کردم خوردی و هیچکس جرات نداشت شبکه رو عوض کنه و جاهایی از فیلم رو که متوجه نمی شدی ازم می پرسیدی و بهت می گفتم که چی شده و چه اتفاقی افتاده تو این فیلم اونجایی که کلاه قرمزی از دست آقای مجری ناراحت می شه و یه شعر غمگین می خونه دیدم همچین ناراحت شدی گفتم ملینا چی شده با گریه هرچه تمام گفتی دودا قرمزی غصه داره چی گریه می کردی با گریه تو من و مامان جون از خنده نمی دونستیم چیکار کنیم نمی تونستم آرومت کنم به قدری گریه کردی الهی قربون اون دل مهربونت برم که غصه کلاه قرمزی رو هم می خوری .بعد از اون عاشق فیلم های کلاه قرمزی هستی و خیلی دوستش داری.

 

هر موقع خاله پرستو کتاب و دفتر می یاره تا درس بنویسه بدو بدو می ری سراغش ،اول کنارش می شینی و می گی خوبی از اونجایی هم که پرستو یه جا مدادی پر از خودکارهای رنگارنگ داره  اول احوالپرسی می کنی و بعد می گی پرستو اجازه می دی منم بنویسم پرستو هم که نمی خواد وسایلاش پخش بشه Reading a Bookاگه بگه نه اینجاست که تو به زور از دستش می گیری و فرار می کنی اگه بگه باشه می گی مرسی پرستو.

پرستو جون به خاطر شیطنتهای ملینا ازت معذرت خواهی می کنم و دوستت دارم.

  چند شب پیش هم خواستم بخوابونمت گفتم ملینا بریم بخوابیم با اعتراض گفتی نه . اما یه ذره بعد که رفتیم بخوابیم دیدی نمی تونی از دست من در بری بهم گفتی مامان برو لباساتو بپوش برو سر کار.وروجک نصف شب مگه کار می شه.ممنون که اینجوری می خوای از دستم راحت بشی.

  یه روز هم که از حموم آوردمت داشتم به موهات سشوار می زدم که گفتم بذاز خوشگلت کنم و یه ذره هم موهاتو حالت دادم و گفتم وای چقدر ناز شدی بعد بلند شدی و یه دور چرخیدی و اینه رو نگاه کردی و گفتی مامان من عروس شدم .انگشت به دهن موندم، بعد که بهت می گفتم ملینا عروس شو یه قیافه نازی به خودت می گرفتی و می گفتی من عروسم.Valentine smiley 043

 عاشق آدامس هستی از نوع نمی سوزونه.هر موقع عمه مریم رو می بینی می گی عمه ادامس نمی سوزونه خریدی؟عمه هم همیشه به خاطر شما ادامس نمی سوزونه می خره .دستت درد نکنه عمه مهربونValentine smiley 119

 

دخترم می بوسمت و عاشقت هستم با تمام وجودم Valentine smiley 179

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
14 اسفند 90 13:50
هزارتا بوس واسه ملینا جون!!! عزیزم چرا از ملینا جون عکس نمیذاری؟؟؟
مامان یسنا
14 اسفند 90 18:24
آخی!!! مامان برو سر کار!!!
شهره مامان مینو
15 اسفند 90 7:39
اخی چه بانمک///اون برو سر کارش خیلی باحال بود...ایت وروجک ها از الان مارو درس میدن