ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

عسل مامان و بابا

عکسای جدید عسلم

1390/12/15 9:56
نویسنده : مامان
1,256 بازدید
اشتراک گذاری

  

   

 

 

ملینا خانم در دنیای بازی

 

 

محمد آرین (نوه عمه من) و ملینا

 

 

 

 

 

  

 

 

خسته از نقاشی کشیدن

 

 

 

 

این عکس به درخواست خود ملینا بوده

 

 

 

تولد دایی محسن

 

 

الهی لب و لوچشو می خواد گریه کنه .نه مامانی داریم می ریم مهمونی چشای نازت رو اذیت نکن

 

 

 

 میلنا خانم در سد گاوه زنگ

 

 

 

مهشید (دختر دایی من) و ملینا

 

 

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محیا
15 اسفند 90 11:52
چه دخمل خوشگلی چه تیپی چه لباسی چه کلاهی به به حض کردم..راستی مال کدوم شهر هستید؟؟؟ من ادت کردم
مامان سانلی
15 اسفند 90 12:34
چه خوشتیپن ملینا خانوم با اون کلاه نارنجی فقط دختر دایی جون یه کم دیگه فشار میداد گل ما خفه میشد الاهی عزیزم
مامان محیا
15 اسفند 90 14:17
عزیزم من برادرم با خانوادش 8 سال زنجان زندگی میکرد نظامی بود و خواهر خدابیامرزم هم پرستار یکی از بیمارستانهای اونجا بود.. من خیلی میومدم و میموندم و خیلی ازون روزها خاطره دارم..یادش بخیر... کاش برمیگشت و الان میومدم زنجان و تو یکی از کوچه های سرد و سوزدارش خواهرمو پیدا میکردم.. موقع دفنش داداشم انگشتای پاشو بوسید گفت تو سرمای زنجان خیلی نوک انگشتای پاش یخ میکرد...ببخ ناراحتت کردم
شهره مامان مینو
16 اسفند 90 13:43
ای جان...چه عکسای قشنگیییی...اون خسته از نقاشیش فوق العاده بود.
مامان چشم عسلي
18 اسفند 90 3:55
واي ناناز نقاش كوچولومو قربون ماماني آذريها كه خسيس نيستند اين قفل كردن راست كليكت چه صيغه ايه اصلا نميشه عكساي خوشمل خانوم رو براي مجله استفاده كنيم
مامان یسنا
20 اسفند 90 19:54
خیلی خوشگل و خوش تیپی گلم!!!! دوستت دارم!!! راستی گاوه زنگ کجاست؟؟؟