ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

عسل مامان و بابا

جمعه در کنار هم

1391/3/6 13:42
نویسنده : مامان
495 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام صدتا سلام

دخترم یه روز جمعه رو هم با هم و در کنار هم بودیم کلی هم بهمون خوش گذشت تا صبح ساعت 10خوابیدیم و بعد صبحونه خوردیم و منم به کارهای خونه رسیدم و شما هم برای خودت نقاشی می کشیدی اونم یه ماهی گنده که رنگش می کردی و می گفتی مواظب باش از خط در نیاد بیرون اما همچنان بیرون خط بودی.ناهاررو هم آماده کردم اما زیاد نخوردی و گفتی که خوابت می یاد چه عجب یه بار هم که شده خودت یادآوری کردی؟ تا وقتی هم که تو خواب بودی منم داشتم عکسای نازت رو جمع می کردم و دسته بندی و از این حرفها تا روی دی وی دی بزنم آخه درایو مربوط به عکسای شما پر شده و باید کم کنیم .اما با بیدار شدن تو من نتونستم تمومش کنم و موند برای بعد.عصرونه هم کمی سوپ خوردی و باز هم نقاشی کشیدی و برای رفتن به پارک سر خیابون اماده شدیم و با خاله پری رفتیم و کلی برای خودت بازی می کردی .و بعد هم اومدیم خونه و حالت زیاد مساعد نبود شام رو هم نخوردی و گفتی خوابم می یاد .ساعت 11:30بود که خوابیدی منم پیش تو بودم که خوابم برد .روز خیلی خوبی بود در کنار هم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پریسا
6 خرداد 91 15:01
سلام گلم. ایشالله هر روزتون خوش باشه. و ملینا جون هم مشکلی نداشته باشه.

عزیزم اگر یادتون باشه من قبلا" بیشتر به شما سر میزدم ولی دیدم خبری از شما نبود من هم دیگه......
خوشحال میشم با هم بیشتر رفت و آمد داشته باشیم.


حتماً