ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

عسل مامان و بابا

بدون عنوان

1391/3/10 9:03
نویسنده : مامان
414 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

سلام خوشگل خانم

دیروز که سر کار بودم سمیه جون(دخترخاله من )زنگ زد و گفت اگه بعداز ظهر خونه هستی می یایم خونتون.ظهر هم سر راهم مادربزگ رو برداشتم و رفتیم خونه ناهارو خونه مامان جون بودیم آخه یه آش خوشمزه پخته بود که تو هم خیلی دوست داشتی و همه آشتو خوردی .و منم بعد از ناهار رفته خونه تا مرتبش کنم و مهمونامون بیان .تو هم که از صبح کله سحر با من بیدار شده بودی و قصد نداشتی بخوابی بعد از اینکه خاله و مسیرا و النا و سمیه جون و خاله ملیحه اومدن کلی با النا بازی کردین.اما یه کار بدی کردی اونم اینکه روغن بدنت رو از جلوی میز براشته بودی و درش رو باز کردی و ریختی رو پتوت وووااااای از تو پذیرایی که دیدم روغن رو داری می ریزی رو پتو بدوبدو اومدم سمتت و یه دونه زدم رو دستت که اخه این چه کاریه داری می کنی.آخه دخترم تمیز کردن و شستن روغن از روی پتو وای نگو داشتم منفجر می شدم.هیچی دیگه سریع با النا اتاق رو ترک کردین و به یه بازی دیگه مشغول شدین.و منم از مهمونا پذیرایی می کردم .مامان مهشید0زندایی من) زنگ زد و گفت داره می یاد خونه مامان جون .منم گفتم پس بیا طبقه بالا خونه ما.بعد که به شما و النا گفتیم مهشید داره می یاد سریع خودتون رو پشت در قایم می کردین و می گفتی النا بدو الان مهشید می یاد و گوشمون رو می کشه.آخه مهشید 6 سالشه و شمارو هم اذیت می کنه جای خلوت ببینه هلتون می ده و یا دفعه قبل گوشواره النا رو کشیده بود و تو هم اینو می دونستی به خاطر همین می گفتی بیا قایم شیم می یاد گوشمون رو می کشه .بعد از اینکه مهشید هم اومد با هم بازی کردین و خدارو شکر اذیتتون نکرد.تازه هواتون رو هم داشت.عصرونه رو هم با هم خوردیم و خیلی خوش گذشت .مهمونا هم ساعت 8 عصر بود که رفتن و مامان مهشید هم رفت خونه مامان جون .و منم بعد از مرتب کردن خونه به شما پیوستم و شام رو هم اونجا بودیم و تو هم که همش بهونه گیری می کردی چون خوابت می یومد به زور ساعت 11 تو بغلم خوابت بردو بلند شدیم اومدیم خونه.روز خوبی بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

❤。★مامان رضا جون★。❤
10 خرداد 91 17:09
خوب خدا رو شکر این ملینای ما بالاخره یک غذار و درست و حسابی خورد
مامان ابوالفضل
10 خرداد 91 17:41
خوب با عسلی مشغولی شاد باشی