ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

عسل مامان و بابا

عکسهای نازنینم

1391/3/24 0:29
نویسنده : مامان
2,501 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلکهای جالب آروین

 

ملینا جون تو اتوبوس باباجون

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

ملینا و اسمورفش

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

ملینا و النا (نوه خاله من)در سد تهم

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

وای عاشقتونم با این عینکهای آفتابی تون

شکلکهای جالب و متنوع آروین

معین خوش خنده

شکلکهای جالب و متنوع آروین

ملینا در ایل داغی،همون جایی که پشها نیشش زدن

شکلکهای جالب و متنوع آروین

به قول ملینا"غورقابه"تو ایل داغی

شکلکهای جالب و متنوع آروین

ملینا و تارا

شکلکهای جالب و متنوع آروین

اثرات جرم پفک خوردن

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

آنیسا جون (نوه عمه من)

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

ملینا و دایی محسن

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

آرتا جون(نوه عمه من)

شکلکهای جالب و متنوع آروین

محمد امین (نوه عمه من)

شکلکهای جالب و متنوع آروین

ملینا خانم در حال نقاشی کردن

شکلکهای جالب و متنوع آروین

20800000

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مانی محیا
24 خرداد 91 11:35
اخی بدون اغراق بگم خیلی ملینا جون نازه از عکساش حسابی لذت میبرم.. اصلا خدا اجزای صورتشو گلچین کرده.. بوووس خدا نگهش داره. اسپند یادت نره خواهر


چشات نازه عزیزم ممون که بهمون سر زدین.محیا جون رو ببوس
مامان پریسا
24 خرداد 91 11:36
سلام گلم.
ماشالله چه نی نی های نازی
خدا حفظشون کنه.
یکی از یکی خوشکل تر.
ملینا جون هم گل سرسبده=

D>


راستی مامانی کسی از بغل کردن بچش اذیت نمیشه ولی چاره ایی نیست گاهی ادم یه کاری رو از روی ناچاری انجام میده

بله عزیزم حرفت رو قبول دارم.یه بوس گنده برای پریسا جون مممممممماااااااچچچچچ

مامان سانلی
24 خرداد 91 11:59
عاشق جای پشه روی صورتتم
عاشق نقاشی کشیدنتم
عاشق لباسای خوشگلتم
عاشق عینکتم
خیلی عسلی.اسمورفتم مبارک خاله جونی حالا کدومشو خریدی؟سانی عاشق گل نمکه


ممنون عزیزم ملینا هم گل نمکه رو بیشتر دوس داره
مامان ترنم کوچولو
24 خرداد 91 12:07
سلام.به به چه هکسای نازی.چه نی نی های ملوسی.همیشه به تفریح و گردش در اوج سلامتی
شهره مامان مینو
24 خرداد 91 13:10
هزار ماشالله چه ناز شدی عزیز دلم...اون ژستای خانومانه ات منو کشته...مداد دست گرفتنت هم خیلیماهرانه است خاله جون.
خاله باران
24 خرداد 91 13:29
مزاحم نشید داره نخاشی می کشه گلم............


بارون جون نخاشی نه نقاشی ملینا به تلفظ کلمات خیلی دقت می کنه .
مامان نی نی ناز
24 خرداد 91 13:50
بوسسسسسسسسسسسسس برای ملینای نازم و مامان مهربونش


ریم جون ممنون که بهمون سر زدی خوشحال شدم
❤。★مامان رضا جون★。❤
24 خرداد 91 14:14
وای چقدر نی نی نا ناز اینجا بود ای حال کردم نگووووووووووو
mamane radin
24 خرداد 91 14:54
جانم چه عکسای نازی گرفتی ممنون که پیشمون اومدی
عمه زینب دانیال
24 خرداد 91 17:45
سلام عزیزم عکسای دخترمون عالی بود. آفرین رانندگی از الان یادمیگیری اونم باماشینهای بزرگ مرسی اومدی بهممون سرزدی مامان ملینا
مامان ابوالفضل
24 خرداد 91 18:26
من عاشق عکسهای ملینا جونم بوس
مامان نیاز
25 خرداد 91 2:58
سلام عزیزم خاله جون نظر نذاشتن دلیل نیامدن نیست مامانی خیلی سرش شلوغه ولی چشم نظر میذارم عاشقتم عروسک قشنگم خیلی ناناز بودی تو همه عکسهات مخصوصا یه لمت
مامان رها
25 خرداد 91 18:07
عزیزم قربونت برم که اینقدر نازی خاله جون جالبه زهرا جون همین امروز داشتم رد میشدم مریم رو دیدم و میخواستم بیام از تو سوال کنم خیلی خیلی خوشحال شدم چند وقتشه؟


شبنم
26 خرداد 91 11:39
خیلی عکس های ملینا خانمتون خوشگل بود..ولی ناراحت شدم که پشه صورتش رو نیش زده بود ماشالله موهاش هم خیلی این مدلی بهش می یاد..خدا حفظش کنه.
شيدا
26 خرداد 91 22:10
الهي خدا شيدا قربونت بره عروسك
جيگرتو بخورم اسفند يادت نره برا عروسكم دود كني اگه پسر داشتم حتما عروس خودم ميكردمشششششششششششششششش ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ گنده از طرف خاله شيدا


ممنون عزیزم .لطف دارین
مامان ملینا
27 خرداد 91 15:59
این دخمل نازو از طرف من ببوسش با این فیگورای قشنگش
الهه مامان یسنا
31 خرداد 91 12:40
خوشگل من
پری وامیر
3 تیر 91 12:05
ملینا جونم عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.