ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عسل مامان و بابا

سالگرد عقد

1391/3/27 13:30
نویسنده : مامان
541 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دل مامانی و بابایی

  شکلکهای جالب و متنوع آروین دخترم ٢٧ خرداد سال ٨٤ بود که من و بابا هادی عقد کردیم شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

مهربان ترینم وقتی تو با منی ٬ سرود و شادی با من است

در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد

در قلب من آفتاب تابان باش . سالروز عقدمون را عاشقانه تبریک میگویم

 

 شکلکهای  جالب  آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

❤。★مامان رضا جون★。❤
27 خرداد 91 13:00
سلام خانمی


دیر اومدم شرمنده
مبارکککککککککککک باشه
انشالله همیشه به شادی زیر یک سقف زندگی کنیددددددد


ممنون عزیزم
مامان ملینا
27 خرداد 91 15:55
تبریک میگم ایشالا تمام روزهای زندگیتون در کنار هم با شادی و میمنت سپری کنین


ممنون عزیزم ،خوشحال شدم که بهمون سر زدی
خاله باران
27 خرداد 91 21:40
ماشااالله عکس اول چقدر زیباست.ان شاالله خیر هر دو شون را ببنید عزیزم....
amme maryam
29 خرداد 91 21:00
mobarake,mobarake.ishalla saye ye 2tatonam 1000 sal sare melina joonam bashe. salemo khoshbakht bashin
مامان سانلی
4 تیر 91 20:52
سالگرد ازدواجتون با تاخیر مبارک باشه امیدوارم همیشه همیشه خوشبخت بمونین
ما هم 84 ازدواج کردیم چه تفاهمی
اصلا باورم نمیشه 7 سال گذشت


ممنون بله مثه باد می گذره