ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

عسل مامان و بابا

عمه مریم چی شدی؟؟؟

1391/4/7 13:55
نویسنده : مامان
715 بازدید
اشتراک گذاری

 

 عمه مریم ضایع شدی: بابا جون زنگ زده بود که شما گوشی رو برداشتی و حرف زدی و بعد گوشی رو دادی من با باباجون حرف زدم بعدش عمه مریم از اونطرف گفت می خوام با ملینا صحبت کنم منم به بابا گفتم گوشی رو می دم ملینا.عمه مریم گوشی رو هم از بابا جون گرفت و فکر کرد پشت تلفن ملیناست در حالیکه من بودم چه قربون صدقه ای مرفت "الهی عمه دورت بگرده ،فدات شه عمه و..."منم صدای بچه در می آوردم که عمه یهو وایساد و گفت زهرا تویی .خندم گرفت و گفتم عمه ضایع شدی با عمه مریم کلی پشت گوشی خندیدیم.تازه گفته پنج شنبه می خواد بیاد خونمون وااای مریم هم که ... نمی خوام بگم دیگه چی  

 

 

 عاشقتم عمه مریم، فدای تو و ملینا هم هستم خودت بهتر می دونی  

 

شکلک های محدثه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان پریسا
7 تیر 91 13:40
خوش ماشی ملینا خانم.

مامانی به سختی تونستم بیام وبت.

خوش به حال شما که هنوز هوای سرد دارید.


الهی ببخشید .ممنون که بهمون سر زدین
amme maryam
7 تیر 91 14:06
hala zaye shodane mano tarif mikoni zahra joon?
vali taghlide sedat harf nadasht


مامان سانلی
7 تیر 91 17:20
سلام زهرا جون.ممنون که بهم خبر دادی.منم هستما. حتما. اولین اسم تو لیست ختم قرانت


پس خبرت می کنم
مامان نیاز
7 تیر 91 19:49
سلام خانمی من برای پست بلال خوردن دختر قشنگم کامنت گذاشتم ولی متاسفانه نمیدونم چرا نمیاد ثبت هم میشه ولی از این به بعد واسه هر پست یه نظر میذارم بلکه به دستت برسه

ممنون عزیزم دست گلت درد نکنه
خاله باران
7 تیر 91 22:42
کجاش ضایع شده؟مامان خوب.اینکه معرفتش بوده که اینقدر بچه ات را دوست داشته... همیشه خوش باشی و بخندی
نرگسی
8 تیر 91 0:49
سلام خانومی .. میخواستم تو ختم قرآن ثبت نام کنم .. ممنون میشم ..


مامان آرشا
8 تیر 91 11:38
مامان ملینا چرا عمه بیچاره رو اذیت میکنی اخه؟؟ هههههههههههههه راستی مامان ملینا شما برای ملینا بیبی انیشتین رو گرفته بودین؟ خوبه که منم بگیرم؟ باز شما تجربه بیشتری دارین. من اصلا نمی دونم الان برای آرشا چی بگیرم کتاب شعر و تقویت هوش داره اما میخوام مثل ملینا خوشگله باهوش بشه
دوست مهربون
8 تیر 91 13:02
دوست مهربون
8 تیر 91 13:06
سلام دوست عزیز.این دفعه هم کارتون خوب. بهتر از همه معنی اسم ملینارو نمیدونستم که اونم سپاسگزار .واقعا اسم قشنگی برا کوچلی نازتون انتخاب کردید.زنده باشید.
نرگسی
8 تیر 91 15:55
خیلی ممنون عزیزم ..
مامان امیر علی
9 تیر 91 0:21
بوس
خاله شيدا
10 تیر 91 9:46
سلام به عشق خاله ملينا خوشگله قربون اون سك سكته اش بشم
ميبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت يه عالمه ببخش خاله دير به دير ميام درگير بافتن لباس بچه ها هستم براي مهر ماه دارم تو فروشگاه اينترنتيم فروش لباسهاي بافتني دستبافم رو ميزارم سرم شلوغه اما هميشه به ياد اون چشماي خوشگلت هستم


خیلی ممنون با وجود اینکه سرت شلوغه بازم بهمون سر می زنی
❤。★مامان رضا جون★。❤
10 تیر 91 11:04
عجب خرده شیشه ای داری شما ها شوخی کردم دوستون دارم