ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عسل مامان و بابا

حکایت هر روز من و ملینا

1391/6/20 9:30
نویسنده : مامان
532 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم

امروز صبح که از خواب بیدار شدی دیدی من نیستم صدا زدی مامانی کجایی بابا اومد پیشت و گفتی  مامانم رو می خوام .نمی خواستم منو ببینی تا من برم سر کار و تو هم بری مهد .اما دلم نیومد و منم اومدم پیشت خیالت راحت شد که هنوز کنارمت .وقتی گفتم ملینا پاشو آماده شو ببرمت مهد مخالفت کردی و شروع به گریه که تو نرو سر کار منم مهد نمی رم .اما هر طور بود اماده کردم و بردمت مهد و خودم هم اومدم سرکار خیلی ناراحتم دارم عذاب وجدان دارم که چرا کنارت نیستم.دخترم ببخش چه کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Man & Ma
20 شهریور 91 9:14
____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶

زود بیا آپیدم .
منتظر حضور گرمت هستــــــــم .


اینم وبلاگ نی نی جونمون

www.fan2ghe-maman.niniweblog.com



اومدم
مامان محمد فرهام
20 شهریور 91 10:13
http://lavashak.niniweblog.com/post36.php سلام خاله جونی میشه یه سر به این وب بزنید و یه رای طلایی به پسری بدین ممنون میشم شماره عکس 42 محمد فرهام زود بیایین که دیر نشه
مامان فندق
20 شهریور 91 23:25
لینکت کردم