ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

عسل مامان و بابا

صبح زیبا بهاری با ملینا جون

1392/2/3 10:57
نویسنده : مامان
533 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیزم

امروز صبح به هوای دیدن برنامه کودک سفید برفی زود از خواب بیدار شدی ولی از بد شانسی نشد ببینی.من خودم هم این برنامه کودک رو دوست دارم کمی سر پا بهت نون و پنیر دادم خوردی و برای رفتن به مهد اماده شدی .چند روز هم هست که بهت قول دادم برای دوچرخه سواری ببرمت بیرون ولی همش من بدقولی کردم .که دیروز عصر به بابا هادی زنگ زدی که بابا یادمون رفتیم بریم دوچرخه سواری زود بیا.بابا هم گفت من نمی تونم بذار برای فردا که بهش گفتی پس شما نیا منو مامان زهرا می ریم.که بازم من قول امروز رو دادم .موقع خواب هم بابا هادی بهت گفته بود که یادم بنداز که فردا ببرمت دوچرخه سواری ،بهش گفتی که اخه بابا من یادم می ره .ولی مطمن باش امروز بعد از دندانپزشکی (برای خودم)حتما خواهم برد.ببخشید که بد قولی کردممم.دوستت دارم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

فرشته
3 اردیبهشت 92 16:36
راستي زهرا جون سايت دوم خيلي بهتره. فريم هاي بچه گونه زياد داره.

www.photofacefun.com


فرشته جونم مرسی خیلی خوشحالم کردی.
مامان پریسا
4 اردیبهشت 92 9:38
حتما ملینا جون درک میکنه که مامانی کاراش زیاده.
مامان فتانه
4 اردیبهشت 92 12:55
خاله بهار (مامان آرشا)
4 اردیبهشت 92 18:48
این جووونم که دوچرخه هم سوار میشی اشالله مامان وقت میکنه و زود میرید دوباره بازی و بازی و بازی
مامان مانی مسافر کوچولو
4 اردیبهشت 92 20:08
سلام واییییییییییی از دندونپزشکی خودم چند وقت درگیر بودم ایشا.. درد دندون نباشه


سلام ،نه درد دندون نیست جراحیه لثه است .
مامان سانلی
5 اردیبهشت 92 12:05
دل بچه اب شد خوب زهرا جون فداش بشه خاله اش
مامان مانی مسافر کوچولو
5 اردیبهشت 92 14:01
سلام عزیزم من همیشه میام سر میزنم مگه میشه نیام توی پست شیرین سو نظر گداشته بودم نمیدونم چرا نیومده کلی خوشم اومدمگه میشه به دختر ناز سر نزنم همه مطالب رو میخونم گلی چون خیلی جاهای باصفایی میرین جای ما خالی با دختر ناز خوشگل هزار تا بوس براش


شما هم تشریف بیارین با هم خوش می گذره
مامان ضحا
5 اردیبهشت 92 16:10
الهي بگردم ملينا جون اگه تبريز بودي خودم ميبردمت دوچرخه سواري بيچاره ماماني خوب كار داره
مامان زهرا بلاخره برديش دوچرخه سواري يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مامان ضحا امروز می خوام ببرمش ولی تو پارکینگ و حیاط خودش بازی می کنه
مامان ضحا
5 اردیبهشت 92 16:16
زهرا جون مطلب هاي اين صفحه ت زياد شده اون پايين هاي وبلاگت خورده به هم گفتم بهت اطلاع بدم.


مرسی که خبرم دادی
مامان ترنم کوچولو
5 اردیبهشت 92 22:30
سلام مامان ملینا جون البته که دوست خوبمونی .ای وای من که هنوز تو لیست نیستی ملینای نازنینم.با افتخار لینک شدین.لطفا خصوصی رو چک کنین.منتظر نظرای خوبتون هستیم.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
7 اردیبهشت 92 2:31



مرسی که به ما سرزدین ان شالله نی نی فسقلیت رو بغل کنی و عکساشو ببینیم
مامان ملینا
7 اردیبهشت 92 21:33
´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´آپ کردم´¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´ ´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´. ¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بیا´´´´¶ ´´´ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
8 اردیبهشت 92 4:59
آپـــــــــــــــــــم
ناهید
8 اردیبهشت 92 15:12
فدات شممممممممممممممممممم که میری دوچرخه سواری
مامان مهدیس و ملیسا
8 اردیبهشت 92 22:24
سلام عزیزم شرمنده که نتونستم بیام بهتون سر بزنم با کلی تاخیر آپم
♥ نیم وجبی ♥
9 اردیبهشت 92 0:18
ما چند تا آپــــــــ خوشگـــل کردیــــم منتظر حضـــور گرمتونـــم
مامان مانی مسافر کوچولو
9 اردیبهشت 92 14:51
خانومی کجایی روزت مبارک
E H S A N
9 اردیبهشت 92 15:29
سلام خیلی وبلاگ قشنگی دارید. امیدوارم خدا کوچوولت رو براتون حفظ کنه. ما همیشه بروز هستیم. خوشحال میشیم اگه سر بزنید. برای بتادل لینک هم لیفا مارو با عشق دونی لینک کنید و اطلاع بدید تا لینکتون کنیم
مهسا مامان کیارش
9 اردیبهشت 92 22:49
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند . فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک
مامان مهرناز
10 اردیبهشت 92 2:44
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
10 اردیبهشت 92 4:43
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد لبخند زیباى خداوند روزت مبارک! (براي مامان ملينا جون)
مامان ضحا
10 اردیبهشت 92 7:49
_______$$____________$$ ______$$$__$_$$____$$_$__$$$ _____$__$__$$__$__$__$$__$__$ _____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$ ____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$ ___$__$________$__$________$__$ ___$__$_________$$_________$__$ ____$$__________$$__________$$$ ___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$ ___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$ ____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$ _____$__$____$$$$$$$$____$__$ _____$__$_____$$$$$$_____$__$ ______$$$$_____$$$$_____$$$$ _______$__$_____$$_____$__$ _______$__$$$________$$$__$ ________$$$__$______$__$$$ __________$__$$$__$$$__$ ____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$ ___$_____$__$__$$__$__$_____$ ___$______$__$$__$$__$______$ ___$_______$__$__$__$_______$ ___$________$_$$$$_$________$ ____$________$____$________$ ___$_________$____$_________$ _$$_$________$____$________$_$$ $__$_________$$$$$$_________$__$ $__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$ $___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$ _$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$ __$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$ ___$______$___$__$___$______$ ___$_____$____$__$____$_____$ ____$___$_____$__$_____$___$ _____$$$______$$$$______$$ روز زن و روز مادر رو بهتون تبريك ميگم.
مامان ديانا
17 اردیبهشت 92 7:32
اي جوونم ماشاءالله با نمك و نازه دخترتون ... خدا حفظش كنه