ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

عسل مامان و بابا

سوغات مسد(مشهد)

1390/9/9 10:47
نویسنده : مامان
442 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ناز گلمتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 روز دوشنبه مامان جون و خاله پری و پرستو و امیر اقا از مشهد اومدن تو که با دایی محسن به استقبالشون رفتی و سر راهت هم برای خاله پرستو گل خریده بودی.Free Emoticonمن نتونستم بیام آخه باید مجلس ختم می رفتم. وقتی منم اومدم با هم سوغاتی ها رو باز کردیم . واااای ملینا خیلی خوش به حالش شده ه  ه ه ه .

مامان جون براش حوله حمام خریده بود . خاله پری و پااستو هم استخر بادی که عکساشو براتون پایین می ذارم.

ملینا جان، با دیدن سوغاتی هات انقدر خوشحال بودی که به همه گفتی دستت دد نکنه خوب.Free Emoticon

و اجازه نمی دادی کسی تو استخرت بشینه انقدر خوشحال بودی که خواب بعد از ظهر هم یادت رفت و نخوابیدی ولی دیگه بهونه گیری می کردی. که با مامان جون خداحافظی کریدم و اومدیم خونه از ساعت 8 شب بدون شام خوابیدی . اما نصف شب هم دیدم داری می می شیر می خوری سریع هم از دهنت دراوردی . برات شیر داغ کردم و همش یه ذره خوردی برای صبحونه ات هم عدسی درست کردم که صبح کله سحر ساعت 7 بیداری شدی و دادم خوردی .خیلی گرسنه ات بود.بعد هم امادت کردم و بردمت خونه مامان جون . خودم هم اومدم سر کار .

نازنینم دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رها
10 آذر 90 12:01
خاله خوش بحالت چه سوغاتیهای باحالی هورا هورا
مامان عسل
16 آذر 90 9:13
مبارک باشه خوشگل خانوم
مامان عسل
16 آذر 90 9:13
مبارک باشه خوشگل خانوم