ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

عسل مامان و بابا

شکایت و حکایت

1390/10/2 1:52
نویسنده : مامان
430 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم ،چند شبه که دیر وقت می خوابی و اذییتم می کنی نه اینکه با گریه و بهونه گیری ،چون خوابت نمی یاد و دوست داری بازی کنی در حالیکه ساعت 1 نصف شب کدوم بچه بیداره و بخواد بازی کنه .اینم دلیلش اینکه وقتی هم نصف شب می خوابی مسلماً صبح هم دیر وقت بیداری می شی مثلاً 10 صبح و بعد از خوردن صبحونه (که البته باید تو این ساعت میان وعده بخوری نه صبحونه)و بازی و شیطنتهای بچه گانه ،ناهارتم ساعت 2و نیم می خوری و دوباره به شیطنتها ت ادامه می دی در حالیکه تو این ساعت هم وقت خواب بعد از ظهره.که تو خواب بعداز ظهرتم ساعت 4 و نیمه و تا ساعت 7 و نیم الی 8 شب خوابی و بعد از اونم که دیگه به همین منوال. که دیشب به خاطر این برنامه اشتباهمون خواستم شب لااقل ساعت 11 شب بخوابونمت که حریفت نشدم و با کلی کلنجار رفتن و دعوا و گریه بالاخره 12و نیم خوابت برد .  امیدوارم دوباره به روال قبل خود برگردی و خوابت منظم باشه.

حالا از بحث شکایت و گله بیام بیرون از حرفهای شیرینت برات بگم .بابا هادی ازم آب خواست و تو گفتی آب می خوای ؟منم گفتم ملینا برو برا بابا آب بیار گفتی باشه.بعدش گفتی دستم نمی رسه.با بابا هادی اونقدر خندیدیم.

با عمه مریم رفته بودیم خرید و تو هم پبش مامان معصومه موندی ، برا عمه مریم کیف خریدیم، برا تو یه کیف خوشگل و یه شلوار زمستونی و یه کتاب به اسم تاشی آتیش پاره برات خریدم وقتی رسیدیم خونه با زبون شیرینت ازم پرسیدی چیا خریدین؟ داشتم از خنده روده بر می شدم.

دخترم دوستت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی درسا
2 دی 90 3:18
خدا این دخملی رو براتون نگهداره . آخه مامانی اذیتاش شیرینه .
مامان عسل
3 دی 90 9:56
سلام اتفاقامن هم هميشه به عسل ميگم آخه کدوم ني ني تا الان بيداره که تو بيداري؟ زودتر از 12 نميخوابه تحت هيچ شرايطي . کلا کم خوابه. حالا ميبينم مثل اين که نخوابيدن اين فسقليا اپيدمي شده ! بوس واسه ملينا کوچولو
مامان ابوالفضل
3 دی 90 16:30
سلام سلام سلام ای جانم چه دخمل شیرین زبونی خدا حفظش کنه
مامان پریسا
6 دی 90 10:26
مثل این که همهی نی نی ها این مشکلو دارن. من هم درگیرم.......
مامان یسنا
6 دی 90 14:19
ممنون از راهنماییتون
مامان رها
10 دی 90 9:30
سلام زهرا جون نمیدونم چون ما با هم همکاریم باید رفتارهای بچه هامون هم شبیه هم بشه رها خانم هم دقیقا تایم خوابش عوض شده و شبها با کلی کلنجار میخوابه