ملیناملینا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

عسل مامان و بابا

ملینا و دوستان مهدش در پارک بانوان

1392/2/27 17:44
نویسنده : مامان
820 بازدید
اشتراک گذاری

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩ alt="۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

 

 

 

سلام دختر گلم

صبح روز پنج شنبه هوا ابری و کمی هم سرد بود و امکان کنسل شدن برنامه پارک هم خیلی زیاد بود اما به خاطر شما وروجکها همه مامانها با بچه هاشون اومده بودن همه با لباس گرم و تجهیزات کامل بودن که یه موقع بارون اومد چتر و چادر داشته باشیم.شما هم با دیدن دوستات کلی خوشحال شدی و کنار استخر با هم بازی می کردین .چند تا هم اردک تو استخر بودن که همش پی اونها بودین و می دویدین طوری که نمی تونستیم بگیرمتون ،ما مامان ها هم با مربی های مهد وسطی باز یکردیم خیلی بهمون خوش گذشت ،آرمینا و مامانش هم اومدن کلی ذوق کرده بودی و همش با هم بدو بدو بازی می کردین ،با بچه های مهد همگی یه جا جمع شدین و شعر و قرآن خوندین ،موقع ناهار هم کمی ناهار خوردی و بلند شدی دوباره رفتی بازی کردی ،با مامان آتیلا رفته بودین بگردین که من هم نمی دونستم بعد که متوجه شدم نیستی دنبالت گشتم گفتم نکنه رفته باشی تو جنگل و وای خیلی ناراحت شدم دو دور سمت استخر چرخیدم و دیدم داری از دور با مامان آتیلا می یای بعدش رسیدی بهم می گی مامان آتیلا ،مامانم پیدا شد ،انگاری من گم شده بودم.

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩Glitter-Text.net

بعدش هم به سمت وسایلهای بازی رفتیم و کمی هم اونجا  شغول بازی شدین خیلی ورجه وورجه کردین .ساعت ١٥ بود که هوا دیگه واقعا بوی باران رو می داد که تصمیم گرفتیم برگردیم .شما و آتیلا نمی خواستین از سهیلا جون جدا بشین وای یه صحنه بود که نگو از یه طرف آتیلا و از طرف دیگه شما می گفتین ما با سهیلا جون می ریم.از بلند گو هم اعلام کردن که پارسا هر کجا هستی بیا پیش استخر که مامانت منتظره،ملینا فکر کرد پارسا دوست مهدیش هست ،همه سوال می پذسید پارسا اومد مامانش رو پیدا کرد.هیچی دیگه اینم یه بهونه واسه شما شد که گریه کردی و از طرفی هم به خاطر سهیلا تا برسیم خونه فقط گریه کردی.

 

هرچند خوابت هم می یومد ،همش بهم می گفتی بریم پارسا رو ببینیم که مامانش رو پیدا کرد یا نه.قربون دل مهربونت برم که نگران پارسا بودی.

بالاخره خوابت بردو تو خواب هم همش می گفتی پارسا پارسا(اصلا نمی شناخیتم پارسا کی بود)

بعد از اینکه از خواب بیدار شدی باز هم سراغ پارسا رو گرفتی و بعدش گفتی مامان از بس بدوبدو کردم پام درد می کنه.

دخترم امیدوارم روز خوبی برات بوده باشه .به من که خیلی خوش گذشت.

پ.ن: به بابا هادی می گفتی بابا ها باید برن پارک بانوان آقاها ،آخه بابا هادی گفت منم بیام بعدش می گفتی که آخه ما بانو هستیم.فرشته

سوگند و ملینا و آرمینا

 

 

عاشقتم گلم

در حال رقص

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان فتانه
27 اردیبهشت 92 19:37
ای جانم من عاشقتم گوگولی....چه ژست هایی اومده جیگر طلا....اون عکس چهره خیلی ناز شده
♥ نیم وجبی ♥
27 اردیبهشت 92 20:32
وایییی چه ناااز افتاده تو اون عکسهایی که جلو انداختین
عاشقتم عروسک

با دو پست جدید به روزم ..


منم از اونا خوشم اومده
مامان ضحا
28 اردیبهشت 92 11:11
هميشه به گردش و شادي.حتمآ خيلي خوش گذشته.
قربونه بانو گفتنت خاله.
عكسهات خيلي قشنگ بودن ملينا جون.هميشه خوش باشي.


ممنون مامان ضحا که پیشمون اومدی
دوست مهربون
28 اردیبهشت 92 22:15
سلام ممنونم
دوست کوشلو ی من خوبه
خدا براتون نگهداره
خیلی خوشمل شده براخودش خانوم شده


ممنون دوست مهربون که به ما هم سر زدی انشالله خوش و خرم باشی
فرشته
29 اردیبهشت 92 7:45
سلام خاله همیشه به گردش بازم مثل همیشه خوشمل خوشمل
مامان سویل
29 اردیبهشت 92 10:14
مامان سویل
29 اردیبهشت 92 10:17
سلام عزیزم همیشه به گردش و شادی ملینا جونم خیلی خوشگلی عسل دوست دارم راستی خانومی ما هم پارک بانوان داریم نکنه همشهری هستیم؟؟


مامان سویل سلام ؛زنجانی هستیم
مامان نیایش
29 اردیبهشت 92 10:23
سلام . ملینا جون مثل همیشه خوشگل و خوش عکس . قربون اون دل مهربونت خاله
مامان رادین
29 اردیبهشت 92 11:57
سلام. ممنون که پیشمون اومدید.عکسا عالی بود عزیزم. امیدوارم همیشه شاد باشید.
راستی پارک بانوان کجا بود چیتگر؟


نه عزیزم پارک بانوان در زنجان
مامان طاها
29 اردیبهشت 92 15:14
وااااااای چقدر نی نی. خاله قربون اون چشمهای خوشگلت بره. همیشه به تفریح
الهه مامان یسنا
29 اردیبهشت 92 15:29
همیشه به گردش و شادی عزیز دلم. میگم حالا این پارک بانوان آقایان کجا هست که ما هم بابا ها رو بفرستیم برن؟ چقدر ناز شدی عزیزم چه عکسهای خوشگلی ماشالله


همه جا پارک بانوان آقاها هست دیگه .کدومشو بگم خواهر
شلمان
30 اردیبهشت 92 14:23
اتاق کودکتان را متحول کنید وسیله ای شیک و تک برای کودک دلبندتان WWW.LASTKALA.COM
مامان سانلی
31 اردیبهشت 92 17:49
سلام ملینا بانو....شما که واقعا بانویی با اون صورت ماهت...
چه کار جالبی که با بچه های مهد رفتین پارک..حتما خیلی خوش گذشته..
قربونت بره خاله که خوابیده از سرسره میای پایین


سلام عزیزم ،خود ملینا هم شاکیه که بلد نیستم سر سره سوار شم آخه دراز می کشم .خودش هم غصه می خوره
Man & Ma (مامان فاطمه ناز )
31 اردیبهشت 92 22:12
___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~- *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸. آپم زود بیا
مامان مهرناز
31 اردیبهشت 92 22:57
همیشه به گردش
وای چه عکسای خوشکلی
قربون ژست گرفتنات عزیزم


ممنون
مامان عسل
1 خرداد 92 9:17
به به چه عکس های خوشگلی و طبق معمول چه ملینا خانوم نازی هزارماشالا معلومه کلی خوش گذشته انشالا همیشه به خوشی و گردش عکس ها هم بسیار زیبا هستند به خصوص ژست های بامزه ملینا جون


ممنون مامان عسل .عسل جون رو هم ببوس
مامان نیاز
1 خرداد 92 18:12
وای که بانو من عاشقتم عزیز خاله با اون ژستهای نانازت
خاله جون ببخش دیر به دیر نظر میذارم


خواهش می کنم عزیزم
بابا هادی
1 خرداد 92 20:09
الهی قربون دختر نازم بشم
مامان زهرا دستت درد نکنه


وای بابایی مرسی که اومدی.بوس
مامان پریسا
1 خرداد 92 21:02
چه تجمع زیبایی و چه عکس های خوشکلی

قربون خوشمل خودم


به به از این ورا مامان پریسا دلمون تنگیده بود.
مامان آرشا
2 خرداد 92 16:15
اااااااااااای خداااااااااااااااا چه ناززززززه این عروسک
ببخش خاله که نمیرسم تند تند بهت سربزنم به بزرگیه خودتون ببخشید آرشا شیطونههههههههههه نمیذاره


خواهش می کنم ولی ما تند تند بهتون سر می زنیم
مانی محیا
4 خرداد 92 12:16
کوشولوی خاله. پس حسابی خوش گذشته. چه حواسش هم تو عکسا به عکاسی مامانش هست...بوووووس
مامان مانی مسافر کوچولو
4 خرداد 92 23:57
عسل خاله چطوری خوشگل خوبی خوش گدشت بهت نازی هزار تا بوس


خوبم خاله جونم .بله خوش گذشت جای همه دوستام خالی بود.
مامان فتانه
5 خرداد 92 13:07
کجایی مامانی بیا پیشمون...عکس دخملی هم بزار دلمون براش تنگیده


اینجام ولی سرم خیلییییییییی شلوغه سرفرصت بهتون سر می زنم.معذرت
مامان آریا
6 خرداد 92 8:29
سلام خوبین دختر گلمون خوبه با این عکسای خوشگلش دل مارو برده حسابی
ملینا زرین آباد
7 خرداد 92 13:31
سلام سلام ...چه ملینا خانوم خوشگلی !!! مثه خودم خوشگل و نازی!
نمی دونم چرا هر دخمل خوشگلی که توی اسفند ماه به دنیا میاد اسمشو میذارن ملینا ؟ راستی چرا؟
منم 12 اسفند هستم ....دوستت دارم ملینا گلی ی ی ی ی ی


سلام ملینا خانم ،ممنون که بهمون سر زدی.به وبت سر زدم بله که خوشگل و بانمک هستی .موفق باشی عزیم بازم بهمون سر بزن.
مامان ملینا و کوروش
11 خرداد 92 10:11
ماشالا چه دخمل خوشملی دارین خدا حفظش کنه منم یه ملینای شیطون دارم که خیلی دوستش دارم با افتخار لینکتون کردم


وای چقدر دوستان ملینا دارم .
فاطمه مامان الينا گلينا
24 شهریور 92 14:22
سلام مليناي خوشگل خانوم.تا ديدم يه زنجاني زودي دويدم اومدم بببينم آشناييد يا نه؟آخه ما هم زنجانييم.


سلام مامان الینا خوب هستین منم خیلی خوشحال شدم که یه همشهری پیدا کردم .